czwartek, 26 maja 2016

Reakcja BTS : Kiedy niesamowicie boisz się pająków

Dum dum dum! Ponieważ obecnie pracuję nad nowym scenariuszem, który chcę dodać w najbliższe dni, nie chcę, aby na blogu było cichutko i pusto! Dlatego postanowiłam zrobić nową reakcję, chcąc powiedzieć Wam również, że niebawem pojawi się moja nowa praca, a z kim i o czym będzie? Zobaczycie niebawem, niech to zostanie tajemnicą! 
A więc, aby nie przedłużać, zapraszam Was cieplutko do nowej reakcji. Nie chciałam dodawać kilku zbędnych zdań, aby nie robić ''bałaganu'' w reakcjach, dlatego postawiłam na nieco krótsze, które mam nadzieję, że wywołają uśmiech na Waszych buźkach~!

JUNGKOOK

-Aishh.. mówisz poważnie? Proszę Cię, przecież to jest tylko pająk, który Twoimi krzykami jest wystraszony bardziej niż Ty samą jego obecnością - Jungkook swoim ''jestem całkiem wyluzowany w przeciwieństwie do Ciebie'' sposobem chciał pokazać, że widok tych małych istot wcale nie wywołuje u niego żadnej gęsiej skórki. W rzeczywistości gdyby się przyznał, że ma tak samo jak Ty, prawdopodobnie skończyłby krzycząc, wskakując Ci w ramiona, abyś ochroniła go przed tym insektem. 


TAEHYUNG

-Nie martw się skarbie! jestem Fachowcem w tych sprawach, zaraz się go pozbędę i będzie po krzyku - Taehyung chwyciłby jedną z chusteczek, podchodząc do pająka, do którego zacząłby mówić. 

''Fachowiec...powiadasz?'' - pomyślałabyś widząc swojego chłopaka mówiącego do małego insekta. Tae mając pająka na chusteczce, zbliżyłby się do Ciebie zaczynając drażnić się z Tobą, mówiąc : 

-Patrz, jestem taki mały i mogę wślizgnąć się w każdą część Twojego ciała! Wiem, że się mnie boisz, a nocą mnie nie widać!- i przykładałby chusteczkę z pająkiem niebezpiecznie blisko Twojej twarzy. Widząc łzy w Twoich oczach, spowodowane strachem, chłopak wypuściły małą istotę na zewnątrz, wracając do Ciebie, aby przepraszać Cię dopóki mu nie wybaczysz i znów pojawi się uśmiech na Twojej twarzy. 


JIMIN

-Awww jesteś taka urocza kiedy czegoś się boisz, moje najsłodsze kochanie na świecie - chłopak uśmiechnąłby się do Ciebie wesoło przytulając Cię ciepło przez co na moment zapomniałaś o strasznym małym potworze będącym w Waszym mieszkaniu. Nie mogąc być jednak w pełni spokojną, widząc tego ''olbrzyma'' w swoim salonie chłopak był gotowy zrobić dla Ciebie wszystko, nawet poświęcić swoje życie dla tego ''olbrzyma'' lecz zanim cokolwiek z nim zrobił spojrzał na Ciebie z dziwnym uśmiechem mówiąc : 

-A... może przed tym pocałunek w policzek na zachętę? nie narzekałbym też gdyby było to w usta... wiesz... czułbym się pewniej, nie sądzisz? - prawie przybliżając twarz, patrząc w bok licząc, że spełnisz jego prośbę. 


NAMJOON

-Poważnie? Naprawdę boisz się takich nieszkodliwych rzeczy? - przytaknęłabyś głową mówiąc swoje argumenty, dlaczego według Ciebie te małe straszne istoty wywołują u Ciebie tyle strachu i płaczu. Czekając aż chłopak pozbędzie się go z mieszkania, zerknąłby na pająka, po czym na Ciebie, zadając Ci pytanie - Naprawdę się go boisz? Jest całkiem nieszkodliwy, uwierz mi - rzuciłabyś w jego stronę swoim stanowczym spojrzeniem, które było o wiele bardziej groźne niż ten pająk. Chłopak nie chcąc ryzykować jak najszybciej pozbyłby się pająka z domu, podchodząc do Ciebie, całując Cię w czoło mówiąc - Jesteś urocza, kochanie.


HOSEOK

Hoseok również odczuwałby strach, lecz w przeciwieństwie do Kookiego, który starał się być prawdziwym mężczyzną, Hobi nie ukrywałby strachu widząc pająka. Powiedzmy sobie szczerze - byłby bardziej przerażony od Ciebie i ze strachu gdyby mógł biegałby nie tylko po podłodze, ale i po ścianach czy suficie, wychodząc oknem i kontynuując ucieczkę od insekta po dachu, kończąc z pseudonimem ''ulicowy świr''. Kochałaś Hoseok'a, ale jeśli chodził o sprawy takie jak te, Hobi zawsze był bardziej przerażony od Ciebie, nieważne co by zobaczył, reaguje tak samo.


YOONGI

-Boisz się... tego? Jest tyle o wiele bardziej straszniejszych rzeczy na świecie a Ty boisz się właśnie pająka? Skarbie... jesteś słabeuszem - mimo, że nie mógł uwierzyć, iż Twój strach przed pająkami jest duży, chciałby to uszanować, ponieważ był Twoim chłopakiem i obiecał, że będzie chronił Cię przed każdą najmniejszą rzeczą. Pozbywając się pająka, który znajdował się na pościeli w Waszej sypialni, Yoongi uśmiechnąłby się do Ciebie mówiąc - Masz szczęście, że kocham Cię nad życie - dając Ci całusa w policzek, znikając z sypialni wraz z Twoim domowym ''wielkoludem''.


SEOKJIN

-Awwww moja księżniczko, już w porządku, nie ma się czego bać, zaraz ta ohydna istota opuści nasz dom, a Ty będziesz mogła odetchnąć z ulgą - Jin nie chcąc patrzeć jak w oczach jego dziewczyny pojawiają się łzy spowodowane widokiem pająka, od razu pozbyłby się tego problemu, abyś tylko mogła być spokojna. Robiąc to bardzo szybko, wróciłby do Ciebie, głaszcząc Twoje policzka i puszczając Ci oczko oznajmiłby - Już po wszystkim, Twój książę jest przy Tobie, moja najpiękniejsza księżniczko~ 

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten moment kiedy tu wchodzę i widzę nowo dodane reakcje.....uwielbiam je i jak zwykle wyszło Ci idealnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy tacy kochani <3 Aww..

    OdpowiedzUsuń
  3. asdfghj, tego mi było trzeba!
    Wszyscy są przekochani, nie potrafię wybrać *~* Aish, piszesz wspaniale takie reakcje <3
    P.S. Yoongi, ja Ci dam słabeusza, jak przyjdzie co do czego będziesz spał na kanapie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie sweet! Kocham tą reakcję i kocham ciebie! (jako koleżankę)
    YoonGi jak ci zaraz przywalę to zobaczymy kto jest słabeuszem :P
    I Kook... dobra mina do złej gry :P
    Weny~

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje reakcje są wspanałe <3 Mogłabym czytać je bez końca są jak zawsze idealne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde. Co do Tae to jakbym widziała mojego ojczyma. Ja osobiście nie zaczęłabym TYLKO płakać. Na widok pająka robię coś typu Hosiek xD
    Reakcja Yoongusia była po prostu wręcz wymarzona. Dziękuję za miłą lektuę i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czytać twojego bloga :)
    Reakcja świetna, zwłaszcza Hope i Kook xD
    Co do Sugi...aish grabisz sobie grabisz YoonGi xD
    Z niecierpliwością czekam na next ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah jakbym widziała siebie XD
    Cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze w tym wszystkim jest to,że ja właśnie mam cholerny lęk przed tymi obrzydliwymi istotami,także mogłam się lepiej wczuć ^^ Jimin wyszedł przecudnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pająki są nowe XD raz mi jeden jak byłam w wakacje na Mazurach usiadł na ramieniu i myślałam że zawału dostanę:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ble miało być. Autokorekta no >. <

    OdpowiedzUsuń