poniedziałek, 14 marca 2016

Reakcja BTS : kiedy jesteś ich siostrą i spodziewasz się dziecka z którymś z członków zespołu

NAMJOON

Jego pierwsza reakcja byłaby podobna do powyższego gifu, aczkolwiek postanowiłby, że powstrzyma się z tymi brzydkimi słowami myśląc nad tym, że Twoje dziecko może usłyszeć i uczyć się tego czego nie powinno choć nawet jeszcze nie przyszło na świat. Nadal będąc lekko zszokowanym na słowa swojej małej siostry zerknąłby na Ciebie pytając : 

-Że co niby robiłaś z Sugą?? - a w jego zachowaniu pojawiłaby się zazdrość o Ciebie i zacząłby myśleć nad tym jak długo potrwa Twój związek z Sugą. 



SEOKJIN

Jin na wieść, że jego kochana siostrzyczka spodziewa się dziecka wraz z Namjoon'em zacząłby zaprzeczać otwarcie tej bądź co bądź prawdzie myśląc o dziecku, które będzie narażone na Rap Mon'a, ponieważ był znany z przezwiska ''Bóg destrukcji'' ,a w jego głowie pojawiłaby się myśl ''Jak Namjoon może zaopiekować się dzieckiem? to jest zupełnie niemożliwe'' kręcący przy tym przecząco głową. 

YOONGI

Yoongi zareagowałby zupełnie obojętnie na Twoją informację nie mówiąc nic oprócz ''Jungkook, y/n nie mam zamiaru pomagać opiekować się tym dzieckiem'' i odszedłby gdzieś przed siebie zapełniając swoje myśli czymś innym aczkolwiek kiedy dziecko Twoje oraz Kookiego przyszłoby na świat Suga zmieniłby swoje zachowanie o całe 360 stopni zachowując się jak najszczęśliwszy wujek Twojego dziecka na świecie i kiedy tylko ujrzałby je po raz pierwszy byłby największym fanboyem Waszego synka ciesząc się za każdym razem patrząc na niego. 


HOSEOK

Hoseok poczułby się jakby to on sam dowiedział się, że zostanie ojcem i przeżywałby to tak mocno jak nic innego w ostatnim czasie. Nie byłby zły na Ciebie i Jimin'a a wręcz przeciwnie - wierzyłby, że poradzicie sobie w nowej roli czując, że będziecie odpowiedzialni i dojrzali zaś Hobi chodziłby w kółko mówiąc cały czas : 

-Boże, będę wujkiem - a w myślach mocno przytulałby Jimin'a za to co Ty i on zmajstrowaliście wspólnie. 

JIMIN

Jimin podobnie jak Namjoon byłby zazdrosny o Ciebie jako o swoją siostrę, o którą zawsze dbał i opiekował się nawet wtedy kiedy sytuacja tego nie wymagała. Byłoby mu ciężko pogodzić się z tym, że za kilka miesięcy będziesz poświęcać uwagę nie tylko Jimin'owi, ale także swojemu dziecku, którego spodziewałaś się wraz z Taehyung'iem. Na zewnątrz Jimin byłby wniebowzięty tą sytuacją gratulując Wam, ale w środku stałby się dzikim buntownikiem i tak jak na gifie wyobrażałby sobie, że idzie w stronę Taehyung'a mówiąc do niego ''KIM TAEHYUNG, ZABIJĘ CIĘ!!'' 

TAEHYUNG

-Um... to.. to znaczy, że masz w sobie mini hobisie? tak? takie małe, bezbronne i niewinne mini hobisie? - zerkałby z przerażeniem w każda możliwą stronę bojąc się nawet dotknąć Twojego brzucha, aby nie zrobić mini hobisiowi żadnej krzywdy. Taehyung jako Twój brat nie myślał nigdy, że dożyje dnia kiedy powiesz mu, że jesteś w ciąży i to w dodatku z kolegą z jego zespołu, który jest Twoim ukochanym, aczkolwiek Tae wspierałby mocno Was związek tak jak Wy oczekiwałby aż mini hobiś przyjdzie na świat a Taehyung jako wujek zacząłby uczyć go odpowiednich manier i zasad. 

JUNGKOOK

Jungkook siedząc zupełnie spokojnie i w ciszy doznałby szoku szokowego kiedy usłyszałby od Ciebie zdanie : 

-Kookie.... ja i Jin będziemy mieć dziecko - chłopak przełknąłby ślinę tak głośno, że nawet Ty byś to słyszała i tak jak na powyższym gifie spojrzałby na Ciebie mówiąc załamanym tonem głosu : 

-D...dziecko? - na co Twoja odpowiedź i ponowne potwierdzenie to jedynie ''t-tak'' zaś Jungkook usiadłby sobie wygodnie na fotelu biorąc do rąk to co pierwsze mu wpadło a że była to butelka z wodą to wyglądałby w tej chwili mniej więcej tak : 


Zaś kiedy tylko spotkałby Jin'a na swojej drodze nie obyłoby się bez małego komentarza bo w końcu chodziło o jego siostrę. Podchodziłby do Jin'a w podobny sposób jak pod spodem mówiąc : 

-Hyung... wae? dlaczego akurat moja siostra? - i udawałby załamanego nie wiedząc jak poradzić sobie z całą sytuacją. 


12 komentarzy:

  1. "...i w ciszy doznałby szoku szokowego..."
    Co tu dużo pisać.. po prostu zajebisste! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. OMO! Chłopcy wyszli tu naprawdę mega!
    Najbardziej chyba do gustu przypadła mi reakcja V oraz Kookie'go <3 Aw słodko :D
    Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku :) Ostatnio strasznie nam chorowałaś :/
    Mam również nadzieję, że znów nas zaszczycisz swoim talentem w postaci kolejnych reakcji BTS ( tak między nami kochanienka, to KOCHAM TWOJE REAKCJE! Serio, są najlepsze ze wszystkich, które czytałam <3)
    Mając jeszcze okazję, zachęcam Cię ( jeśli będziesz mieć czas, rzecz jasna) do odwiedzenia mojego bloga. Zaczęłam nie dawno, inspirowałam się Twoimi scenariuszami :) Oczywiście nie ma tam nic co byłoby niezgodne z Twoją wolą.
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)
    Jeśli jednak będzie coś tam takiego, które choć w minimalnym stopniu przypomina Twoją pracę, to napisz mi a ja to szybko zmienię. Nie chcę byś czuła się źle widząc, że coś przypomina Twoją ciężką pracę.
    Także ten, reakcje świetne:)
    Dziękuję, za Twoją ciężką pracę i za to, że w ogóle jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. http://ineedufantasy.blogspot.com/ Nah wypadałoby jeszcze, podać linka do bloga, prawda? XD Przepraszam, po prostu jestem mało rozgarnięta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi się ciepło na sercu zrobiło! oczywiście z ogromną chęcią wejdę na Twojego bloga i przeczytam Twoje prace, jestem bardzo ciekawa jak wyglądają i każde nowe blogi są dla mnie nową skrzynią pełną wszystkiego, których nie mogę pominąć!
      Również dziękuję za to, że mogę być inspiracją, nie spodziewałam się, że będę mogła to usłyszeć i dziękuję ślicznie, jest mi cholernie miło, buzia sama się cieszy kiedy człowiek czyta coś takiego <3
      A co do sprawy jak się czuję to grypa, którą miałam już mi minęła, pod tym względem jestem zdrowa jak rybka, zostało mi jeszcze zdrowie pod względem schorzeń i innych rzeczy, więc... więc zobaczymy co czas przyniesie~ <3

      Usuń
  4. Czytam Twojego bloga od dłuższego czasu, ale jeszcze nie udało mi się zostawić po sobie komentarza. Wreszcie nadszedł ten dzień :)
    Jak zwykle wyszło cudownie i myślę, że to będzie kolejna reakcja, do której będę często wracać. Uwielbiam reakcję Jina i TaeTae, a na mini hobisiach wymiękłam totalnie i do tej pory się z tego śmieję :")
    Wiedz, że kocham Twoją twórczość <3 Życzę weny i zdrówka przede wszystkim
    Pauu

    OdpowiedzUsuń
  5. MINI HOBISIE OŁ MAJ GAD.
    Gniję i kisnę, ten tekst będzie długo w mojej głowie, Ty jesteś pełna pomysłów kreatywna główko xDD
    Świetne jak zawsze!
    Silver.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje reakcje są najlepszymi na świecie :o <333 Kocham Cię xD
    Nie wyobrażam sobie BTS jako wujków xDDDD Ale nie pogardziłabym takim <3 XD
    Możesz zrobić coś jak "Kiedy po raz pierwszy spotykają Twoich rodziców"? Bo to by było przeepickie xDDDD <3
    Weny i zdrowia :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę żadnego problemu <3

      Usuń
    2. Jesteś przemegagalktyczną istotką, kamsahamnida <3 :D

      Usuń