poniedziałek, 29 lutego 2016

Reakcja BTS : kiedy robisz im niespodziankę chcąc sprawić im dużo przyjemności

Tak bardzo planowałam, aby dodać to wczoraj gdyż zostałam poinformowana, iż jeden z moich kochanych czytelniczek ma dziś urodziny. Osoba ta przedstawiła się anonimowo, ale to żaden problem. Niestety zdarzyło się tak, że miałam i mam bardzo wysoką gorączkę i leżałam plackiem przez trzy dni. Do tego doszły problemy ze zdrowiem co całkiem mnie osłabiło. Również bardzo myślę o pewnej osobie, tęsknię za nią i codziennie o niej myślę. 
Z racji, że kocham robić prezenty innym, postanowiłam też z małą pomocą napisać reakcję jako prezent dla kochanego anonima. Nie wiem czy jest to wystarczająco dobre, aczkolwiek mam nadzieję, że się spodoba i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dla anonimowej osoby~ <3 
Bardzo przepraszam, że dodaję to dopiero dzisiaj, następnym razem mocno się postaram, aby nic mi nie wypadło. 
Miłego czytania kochani oraz drogi anonimie, jeszcze raz dużo zdrówka i oby spełniło się wszystko czego tylko sobie zapragniesz~
Wybaczcie za błędy, mogą się przytrafić.  D:


RAP MONSTER 

Namjoon nie mógłby wtrącić się w żaden Twój ruch, który chciałabyś wykonać i po prostu dałby Ci wolną rękę pozwalając Ci robić to co tylko zechcesz. Jego reakcja ani trochę by Cię nie zdziwiła gdyż podczas klękania przed nim masując jego przyjaciela wyciągniętego ze spodni robiłaś to z wielką dokładnością i pieszczotliwością na co Namjoon mógł jedynie zareagować cichymi jękami i wygodnym oparciem się na krześle. Zważając na to, że jest to pierwszy raz kiedy zdecydowałaś się pieścić jego męskość własnoręcznie Namjoon chciał być dla Ciebie delikatny tym razem, chciał pokazać, że nie masz się czego wstydzić i chciał zrobić wszystko, abyś nie poczuła się niekomfortowo robiąc to kiedy on patrzy wprost na Ciebie. Patrzyłby na Ciebie oczami przepełnionymi miłością do Ciebie, chciał pokazać, że nie jest kłamcą, który patrzy na swoje potrzeby, ale pokazywał szczerą miłość. Wplatałby palce w Twoje włosy przeczesując się delikatnie cały czas. Nie chciałby również, aby to on był jedyną osobą, która czuje w tej rozkosz. Jego ochrypnięty głos, którym wypowiadał do Ciebie czułe słowa sprawiały, że nie pragnęłaś niczego więcej a Twoje pieszczoty pogłębiały się z każdą sekundą, robiąc to jednak powoli i z delikatnością.


SUGA 

Yoongi i jego reakcja na Twoją niespodziankę byłaby i niespodzianką dla Ciebie. Spodziewałaś się delikatnego, kochanego i uczuciowego kochanka a w zamian dostałaś przeciwieństwo tego co myślałaś. Suga nie miał dla Ciebie cienia litości kiedy postanowiłaś urządzić sobie zabawy z jego członkiem. Jego ręka wylądowałaby na tyle Twojej głowy i kiedy Ty poruszałaś ustami powoli pieszcząc jego męskość on przyspieszył tempo odchylając Twoją głowę z niezwykłą siłą do tyłu i do przodu przez co z Twoich ust wydobywało się dość głośne bulgotanie a jego członek odbijał się wprost od Twojego gardła aż do początku języka. Sposób w jaki to robiłaś wyraźnie pokazywał, że Yoongi jeszcze nigdy nie był tak zachwycony i podniecony jak w tej chwili. Chłopak nawet na moment nie zwolniłby tempa w sposób jaki poruszał Twoją głową do tyłu i przodu i nie miał zamiaru wcale przerwać. 


J-HOPE

Hoseok pragnąłby, abyś odczuwała rozkosz w tej samej chwili co on. W jego myślach pojawiało się wiele brutalnych rzeczy, z których rezygnował nie chcąc Cię w żaden sposób speszyć. Pocierałaś subtelnie jego męskość zaczynając od samej góry i zapragnęłaś, aby chłopak mocno zagryzł swoją dolną wargę robiąc to przez dłuższy czas. Kiedy zaczęłaś wspomagać się nie tylko dłonią, a za chwilę ustami Hoseok w łagodny sposób zacisnąłby dłoń wplecioną w Twoje włosy, odchylając głowę do tyłu, wydając przy tym ciche, głośne i pociągające dźwięki, które odbijały się echem w pokoju. Zapragnąłby abyś była jak najbliżej niego podczas tej chwili gdyż chciał zaspokoić i Twoje potrzeby. Chłopak zacząłby sięgać ręką w Twoje intymne miejsce masując skórę wokół czułego punktu co byłoby powodem Twoich cichych odgłosów podczas zajmowaniem się jego męskością. Hoseok chciałby, aby ta chwila nigdy się nie skończyła. 

JIN 

Jin byłby typem chłopaka, który dbałby o Ciebie w każdy możliwy sposób i pytałby wiele razy czy na pewno chcesz to zrobić gdyż nie chciał, abyś robiła coś do czego nie jesteś do końca przekonana. Przez kilka następnych minut zadawałby wciąż to samo pytanie i chciałby sprawdzić czy czułabyś się w porządku podczas tego rodzaju zaspokajania go. Z trudem udałoby Ci się przekonać chłopaka do tego typu zabaw i zgodziłby się mimo, że w środku nie do końca czuł się z tym okej. Zanim jednak Twoje usta wylądowałyby na jego członku Jin chciałby obdarować Cię wieloma pocałunkami, chcąc zachować się jak prawdziwy, czuły i kochający chłopak. Powolnym ruchem doszlibyście do łóżka i uśmiechając się chciałabyś abyś chłopak wygodnie ułożył się na miękkiej aksamitnej pościeli skupiając się jedynie na nadchodzących paru minutach i pokazałabyś mu co Twoje magiczne dłonie oraz umiejętności potrafią zrobić. Jin poczułby ucisk w gardle a jego policzka zaczęłyby robić się mocno czerwone kiedy poczuł, że jego męskość odbija się od Twoich policzek od środka ust. Bałby położyć swoje dłonie z tyłu Twojej głowy martwiąc się, że jeśli na siłę chciałby przyspieszyć ruchów mógłby Cię zranić więc wyrzucił jakiekolwiek ostre i zadziorne pomysły ze swojej głowy chcąc nadal być troskliwym i delikatnym, nawet jeśli chciał czegoś więcej. Chłopak przez cały ten czas mocno zacisnąłby swoje powieki, które wyglądałyby jakby były zamknięte na kłódkę a z jego ust wydobywałyby się ciche, średnie i głośne jęki, które brzmiały niezwykle uroczo co dodawałoby Ci więcej motywacji do dalszych działań. 


JUNGKOOK 

Kookie czuje zawstydzenie w nawet najmniej nieśmiałych momentach, więc na Twoją niespodziankę zareagowały z niesamowitą nieśmiałością wcale tego nie ukrywając. Nie chciałabyś, aby Kookie zastanawiał się w nieskończoność więc delikatnie, ale z małą siłą rzuciłabyś go na łóżko nie patrząc na to czy chłopak ma jakieś ''ale'' czy nie. Nie wiedziałby co ma zrobić ze swoimi rękoma, czy ułożyć je na Tobie czy odizolować je od Ciebie bojąc się dotyku. Jego policzka zaczęłyby zmieniać kolory z jasnego czerwonego do bordowego kiedy widział jak zaczynasz pozbawiać go dolnej części garderoby, ale kiedy jego członek znalazłby się w Twoich ustach zaczynając obdarowywać go niekończącą się przyjemnością straciłby nad sobą kontrolę i zadziornym ruchem wlepiłby palce w Twoje włosy mocno zaciskając dłoń, szarpiąc Cię za Twoje włosy i poruszałby Twoją głową do góry i w dół, aby móc poczuć prawdziwą rozkosz, którą chcesz mu dać. Głowę mocno wciskałby w poduszkę i wydawałby z siebie głośne dźwięki, które o dziwo było słychać nie tylko w sypialni, ale innych zakątkach domu.


TAEHYUNG 

Taehyung podobnie jak Jin pragnąłby być uroczym i troskliwym kochankiem w tej chwili i jedyną rzeczą, którą robiłby podczas tych chwil przyjemność byłoby milczenie z jego strony, nie chciałby się odzywać i cokolwiek zepsuć w tym momencie. Jedynie co wydobywałoby się z jego ust to słodkie, kochające, oraz zmysłowe dźwięki przy których aż cały wibrował. Swoją głowę ułożyłby delikatnie niczym piórko na poduszce, mając ją nieco uniesioną do góry a swoje obie dłonie w szarmancki sposób położyłby s tyłu Twojej głowy aczkolwiek nie chciał. Jego biodra zaczęłyby unosić się do góry chcąc współpracując z rytmem tego jak poruszał swoją głową w górę i w dół wspomagając się ręką w również delikatny sposób. Nie mógłby jednak powstrzymać się od milczenia i co chwilę powtarzałby zdanie ''Kochanie, jesteś taka piękna, sprawiasz, że czuję się tak dobrze" na co zareagowałabyś z ogromnym podnieceniem temu w jaki sposób wypowiedział do Ciebie te słowa, które z jego ust brzmią wręcz magicznie. 



JIMIN 


Jimin byłby w tym momencie totalną mieszanką wybuchową. Wydawałoby się, że chłopak okaże trochę litości gdyż robiłaś to pierwszy raz, aczkolwiek Jimin w pozycji stojącej nieco pomógłby Ci ze wszystkim chwytając Cię dłońmi mocno po obu stronach szyi i z małą siłą poruszałby swoimi biodrami nie przestając nawet na moment. Jego członek sięgałby do do samego Twojego gardła, aczkolwiek nie pokazywałaś, że jest to dla Ciebie niekomfortowe. Chciałby jednak osłodzić sytuację, stając się delikatnym kochankiem poprzez słowa, które szeptałby ochrypniętym głosem mając głowę uniesioną do góry. Kiedy poczułby, że spełnienie, na które czekał jest coraz bliżej zamieniłby się w kogoś kogo nigdy wcześniej nie widziałaś. Jeszcze mocniej zacisnąłby ręce wokół Twojej szyi a jego biodra poruszałyby się jak szalone, i poruszałby Twoją głową do przodu oraz tyłu nie okazując cienia litości. Jego urocze słowa zamieniłyby się w sprośne teksty, których nigdy nie słyszałaś z ust swojego chłopaka, aczkolwiek po Twoich plecach przeszłyby ciarki spowodowane tymi brudnymi tekstami, i w głębi chciałaś słyszeć ich coraz więcej. 

21 komentarzy:

  1. Suga jest moim UB. Zmieniłas mojego UB w sadyste któremu odgryzłabym fi*ta.
    Kocham cie za to :* Odezwała się we mnie masochistyczna natura którą rzadko pokazuje...
    Nie zmienia to faktu, że normalna kobieta poczułaby się jak dzi*ka w takiej sytuacji :P
    Ku*wa mać!
    Przyznaje się, pisze ten komentarz jednoczesnie czytając post.
    Coś ty zrobiła z Kookisiem? I Jiminem? Nie spodziewałam się takiej delikatniści u Hoseoka *zgon*
    A co do zbreźnych słów Jimina. Za samo wyobrażenie aż ciarki mnie przeszły!
    V taki uroczy i delikatny... Nie mój gust, wole Cukiereczka, Jimina czy Kookiego w takim wydaniu >.<
    Dobra, kończe bo zacznę ci gadać bez sensu.
    Pozdrawiam i weny życzę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabiłaś mnie XD <3 wiesz ja się przyznam, że jestem wielkim zboczeńcem a moje myśli są przepełnione takimi scenami w dzień i noc i to się nawet przerzuca na moje sny, po których budzę się spocona i ostatnio przyśniło mi się coś co strasznie chciałam wykorzystać tutaj i nawet sobie nie wyobraziłam, że mogę przesadzić odrobinę, ale to cała ja XD

      Usuń
    2. Dziewczyno, z tego co na razie przeczytałam, jestem gorszym zboczeńcem xD Aż głupio się przyznać xD
      Napisz coś ostrego, błagam, ale takiego co tylko ty potrafisz, chce w końcu przeczytać cos super *-*
      (Pięćdziesiąt twarzy Greya było cienkie :P)

      Usuń
    3. Jakby co, ja nie zmuszam, ja prosze :*

      Usuń
    4. Myślę o czymś właśnie... co już dawno chodzi mi po głowie 8D prośba jest dla mnie rozkazem <33

      Usuń
  2. O rany ...woha ... bardzo dziękuję za ten post ^^ cieszę się, że wstawilas i nie zapomniałaś o moich urodzinach :) to bardzo mile ^^ kurczę jak na 17 urodziny sprawilas mi bardzo...niegrzeczny prezent :') Uwielbiam każde reakcje chłopców z BTS. V i j-hope byli tu tacy słodcy, że ugh... Jimin i Suga wiedziałam że będę niegrzeczni od momentu zobaczenia tych gifów.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję za ten zajebisty post :) to był najlepszy prezent jaki dostałam :') hah
    Wracaj do zdrowia moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tego spodziewałam się, gdy zobaczyłam tytuł, w sumie nawet sama nie wiem czemu, bo to powinna być moja pierwsza myśl xd obstawiałam, że reakcja V byłaby taka jak Sugi albo Jimina, ale i tak jest świetnie, chociaż faktycznie dużo błędów i chyba jednego zdania w ogóle nie zrozumiałam, ale kto by na to zwracał uwagę, czytając takie reakcje? xd
    Czekam na następne <3
    dirty-breath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że mogło być trochę błędów, jak to ja zazwyczaj zawsze coś gdzieś przekręcę, ale pisałam to mając gorączkę (co nawet widać) i podpuchnięte oczy i tak jak zawsze sprawdzam błędy, tym razem to zaniedbałam przez chorobę. Następnym razem błędy się nie zdarzą i opisy będą wyglądać tak jak należy~ <3

      Usuń
  4. Jeju jesteś cudowną <333 mam proźbe rób więcej reakcji XD zajebiste :D Dużo wenu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne czekam na next :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hoseoś <3 O mój bosz! Kocham cię dziewczyno! :D To jest takie dobre że muahh..
    Aż mi się gorąco zrobiło. Pragnę więcej takich smaczków.
    Zdrowiej szybciutko i twórz dla nas! <3


    Aww... nie mogę muszę przeczytać jeszcze raz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie <3 Powoli wracam do siebie, jeszcze ze dwa/trzy dni i będzie jeszcze lepiej~

      Usuń
    2. Nie ma za co, jesteś świetna :D
      Nie wiem czy mogę spytać.. ale chorujesz na jakąś przewlekłą chorobę czy to tylko jakaś grypka?

      Usuń
    3. Obecnie to jakaś paskudna grypa, którą ciężko wyleczyć i męczę się z nią od tygodnia a choroby przewlekłe to i swoją drogą, mam ich sporo i ta grypa tylko wszystko skomplikowała. Mimo wszystko dochodzę do siebie małymi kroczkami~

      Usuń
    4. Rozumiem. Byle do przodu :) zdrówka jeszcze raz i dziękuję że mi odpowiedziałaś :D

      Usuń
    5. Przepraszam, że pytam tutaj, ale dalej tak chorujesz jak kiedyś? bo strasznie mi Cię szkoda z tym chorowaniem 😢😢

      Usuń
    6. Nie ma za co kochana, odpisywanie Wam to dla mnie przyjemność!
      A co do drugiego pytania to tak - nadal choruję tak jak na początku. Teraz doszły problemy z nerkami a do lekarza mam za trzy tygodnie, więc jeszcze muszę trochę poczekać~

      Usuń
  7. Zabiłaś mnie tym...
    »Ach, niegrzeczna unni takie teksty pisać.
    Namjoon to mój UB, także ten... =^^=
    ~AMC

    OdpowiedzUsuń
  8. Omo *.*
    Zajebiste XD
    V to mój UB i szczerze liczyłam na bardziej brutalnego Taehyunga xD
    Nevermind..
    Kiedy następna reakcja z Bangtanami?
    ~Kiyoko K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aww skąd Ty bierzesz te pomysły! ktoś Ci pomaga w tworzeniu tego? siostra albo znajoma? super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww tak ślicznie Ci dziękuję! Skąd biorę pomysły? powiem tak - raz są one całkiem wymyślone przeze mnie, jak kiedyś wspomniałam korzystam z pewnego źródła, w którym znajdują się krótkie dialogi ale dodaję od siebie większość tekstów do tego a nieraz siostra mi pomaga tworzyć te teksty, oczywiście jest zbyt młoda i nieśmiała, aby pomagać pisać te bardziej z +18, ale wiem, że kiedy nie patrzę potajemnie czyta to co wstawiłam erotycznego na bloga. Także tak wygląda praca nad reakcjami BTS ^ ^

      Usuń