środa, 21 marca 2018

Nadchodzące nowości + pytanie na temat Q&A!


Witajcie kochani~! 
W ostatnim czasie byłam nieco mniej aktywna z powodu niektórych rzeczy, które bywały nawet i przykre, aczkolwiek nie chcę rozdrapywać ran, bo chociaż nie znikną na długo nie chcę przygnębiać samej siebie, bo przecież można próbować chociaż się uśmiechać! 
Ostatnimi czasy również wena nie chciała ze mną współpracować, a jak widać po tytule będą nadchodzić nowości i dopóki piszę cokolwiek chcę pisać jak najwięcej, aby wykorzystać wszystkie swoje pomysły! 
Więc podam Wam mniej więcej co pojawi się lub może się pojawić na moim blogu. 



  • Na pewno chcę dodać nowe reakcje z GOT7, bo dawno tych Panów nie było na moim blogu, a z racji, iż wiecie, że są jednym z moich ulubionych zespołów nie mogę zaniedbać reakcji z nimi. 
  • Reakcje z MONSTA X zostały przyjęte przez Was ciepło co mnie cieszy i dało do zrozumienia, że nadal chcecie, aby pojawiał się u mnie ten zespół, który również obojętny mi nie jest, bo mam do nich ogromny sentyment od debiutu. 
  • Wspominałam również o SEVENTEEN, którzy wliczając się w mój ulubiony zespół i w końcu długo wyczekiwane 24K.
  • Dodatkowo mam pomysł na dwa scenariusze, które myślę, że będą podzielone na kilka części. Mianowicie jeden z nich byłby z Seokjinem lub Namjoonem. Jeszcze zastanawiam się nad tym, ale jeśli chcecie wybór może należeć do Was, a może pomóć Wam w tym fabuła tego scenariusza : 
''Zwyczajna dla siebie samej młoda dziewczyna, która zajmowała się dworem bogatej, zamożnej rodziny. Choć była nieśmiała, cicha i odzywała się tylko wtedy kiedy ktoś pytał ją o zdanie miała w sobie na tyle uroku, aby oczarować sobą syna bogatych rodziców. Czując, że może być dla kogoś ważna i nikt nie widzi jej jedynie w fartuchu i starych ubraniach, w których chodziła na co dzień nie mogła jednak do końca przyzwyczaić się do faktu, że zacznie być traktowana inaczej za prośbą ich syna, któremu zależało na ukochanej. Udziały w tłumach ludzi czy chodzenie w eleganckich sukniach to nie do końca była jej bajka, ale mając przy swoim boku ukochanego czuła, że może być tylko lepiej. 
Jedyną jej wadą, której nie znosiła była małomówność, brak doświadczenia w wielu rzeczach bojąc się, że przestanie być obiektem zainteresowania swojego ukochanego. Jej najdroższy jednego wieczoru dał jej powód, że nieważne jaką by była nie zmieni o niej zdania, nie mając zamiaru z niej rezygnować. Te słowa sprawiły, że dziewczyna poczuła się silna. Odważyła się pokazać, że nie jest niewinną dziewczynką tylko kobietą z ukrytymi wdziękami, które chciała ukazać swojemu ukochanemu. Ten nie spojrzał wpierw na jej wygląd nie mając na sobie zupełnie nic, ale wzrok miał skierowany na jej twarz, jej oczy, w których widział ile musiało ją kosztować to, aby wykonać ten odważny krok. Nie żałowała tego i miała dobre przeczucie, aby nie wstydzić się niczego, bo dzięki temu poczuła, że zbliżyło ich to o wiele bardziej...'' 

  • Drugi scenariusz zaś chciałabym napisać z Danielem z Wanna One. Nie wiem czy kojarzycie idola oraz zespół, ale z racji, że i tą grupę uwielbiam, a Daniel postanowił namieszać w mojej liście biasów wpadłam na pomysł z jego udziałem. Mam nadzieję, że nie będzie Wam przeszkadzał ten fakt, a to co wymyśliłam pasuje mi idealnie do Daniela. 

I dodatkowo ostatnia sprawa, a mianowicie zapytanie o Q&A. Zapewne wiecie o co chodzi i postanowiłam, że zrobiłabym dla Was coś takiego. Jeśli chcecie zadać pytanie odnośnie mojej osoby, chcielibyście coś wiedzieć, zapytać o coś czy po prostu poczytać cokolwiek o mnie możecie zadawać mi pytania tutaj na samym początku pisząc w nawiasie Q&A. Jeśli spodoba Wam się ten pomysł może zrobię w przyszłości jeszcze coś podobnego. 

Tak przedstawiają się wszystkie sprawy kochani.
Pozostaje mi powiedzieć - wyczekujcie nowości! <3 

5 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że masz takie plany względem bloga i reakcji, zwłaszcza SEVENTEEN. Jako iż trudno jest znaleźć naprawdę dobre reakcje z nimi (nie mówię że takich nie ma) to prosiłabym Cię o Reakcję SEVENTEEN "Na wasze pierwsze spotkanie". Mam nadzieję że pomysł przypadł Ci do gustu :). FIGHTING i weny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takim sposobem mam plan na pierwszą reakcję z Seventeen! To bardzo dobry pomysł zwłaszcza, że będą tutaj nowi <3

      Usuń
  2. A będzie scenariusz z v z bts?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że i to będzie mieć miejsce, bo w poście o prośby na Wasze pomysły odnośnie scenariusza podaliście kilka ciekawych fabuł, dlatego wybiorę coś i postaram się posklejać w całość <3

      Usuń