czwartek, 7 grudnia 2017

Pytanie do czytelników! + zapowiedź nowej reakcji


Witajcie moi kochani!
Jak widzicie w tytule chcę tutaj zapowiedzieć nową świąteczną reakcję, która pojawi się w bardzo bliskiej przyszłości. Będzie ona z BTS i wyczekujcie na nią kochani! 🎄



Oprócz informacji o reakcji chciałam zadać Wam pytanie.
Na pewno niektórzy z Was wiedzą, że oprócz scenariuszy i opowiadań piszę także wiersze. Mam ich kilkanaście i teraz te tajemnicze pytanie - co powiecie gdybym dwa razy w tygodniu wstawiała na blog jeden wiersz? Chcielibyście je zobaczyć? Jeśli tak dajcie znać co o tym myślicie! Byłoby mi bardzo miło gdybym mogła się nimi z Wami dzielić ~

W międzyczasie tak jak wspomniałam czekajcie na nową świąteczną reakcję z BTS! ♡

5 komentarzy:

  1. Jestem za !💞

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jak najbardziej za!!
    Sama piszę wiersze więc jestem bardzo ciekawa ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa wszystkiego z Twojej tworczosci 😂😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Także jestem ciekawa, tego co piszesz! Także możesz publikować je śmiało ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem jak najbardziej za.
    Jestem ciekawa twojej twórczości ♥

    OdpowiedzUsuń