sobota, 16 kwietnia 2016

Reakcja GOT7 : Kiedy biorą prysznic a Ty pragniesz się do nich przyłączyć

JAEBUM

Jaebum z pewnością nie mógłby przepuścić takiej okazji, aby móc znaleźć się wraz z Tobą pod prysznicem. Twój pomysł spodobałby mu się do tego stopnia, że w myślach układałby sceny nie tylko niewinnych wspólnych igraszek pod prysznicem, ale chciałby dodać do nich nieco więcej pikanterii, wykorzystując swoje niecne plany przez większość czasu pod prysznicem jak i po nie zwracając uwagi na to czy robicie daną rzecz któryś raz pod rząd jednej nocy. Chłopak nie czując żadnego zawstydzenia pozwoliłby Ci wejść do kabiny prysznicowej mając świadomość, że tak szybko stamtąd nie wyjdziecie, obejmując Cię w pasie, będąc jedną swoją dłonią w okolicach Twojego pośladka i zmrużonym wzrokiem zerknąłby na Ciebie przechylając głowę w bok, oznajmiając : 

-Mam nadzieję, że Twoje myśli są równie.... mokre tak jak i moje w tej chwili - muskając jedną Twoją wargę, ewidentnie wyczuwając początek zagrywki swojego chłopaka. 

MARK

Mark o Twoim dla niego nieśmiałym, aczkolwiek niesamowicie kuszącym jak zakazany owoc pomyśle dowiedziałby się w momencie kiedy nawet mu nic nie mówiąc wślizgnęłabyś się do niego pod prysznic nie czując wstydu, będąc niesamowicie pewną siebie dziewczyną. Chłopak po kilku sekundach odwróciłby głowę stojąc do Ciebie tyłem a na jego twarzy pojawiłoby się przerażenie połączone ze zdziwieniem, jednocześnie uśmiechałby się przy tym myśląc sobie ''Czy ona właśnie.... oh.. nie, ona tego nie zrobiła... nie potrafię kontrolować swoich myśli'' będąc wpatrzonym w Ciebie tak bardzo, że nie zauważyłby kiedy zacząłby wylewać pół butelki z płynem do kąpieli. Uniosłabyś jedną brew do góry, chcąc kokietować i sprawić, aby Twój chłopak był całkowicie rozluźniony, a poczułby to kiedy opuszkami swoich palców krążyłabyś poniżej jego pasa a Mark wypchałby swój policzek językiem myśląc sobie ''Myślę, że jestem w stanie spełnić Twoją prośbę w każdej chwili''.

JACKSON

Jackson nigdy nie odmówiłby swojej kobiecie niczego, zwłaszcza w sytuacji kiedy chcesz, aby Wasza wspólna noc nie była tyko zwyczajną nocą. Chłopak będąc pod prysznicem usłyszałby ciche stukanie w kabinę, otwierając ją, widząc Ciebie w samym krótkim szlafroku a na Twoje pytanie ''Nie będziesz miał nic przeciwko jeśli dołączę do Ciebie?'' pomyślałby jedynie ''Czuję, że dzisiaj jest ten dobry dzień''. Zdjęłabyś swój krótki szlafrok zachowując się nieco zadziornie przy swoim ukochanym, który kiedy tylko chwycił Cię w swoje objęcia przycisnąłby Cię plecami do jednej ze ścianek kabiny, będąc swoimi ustami blisko Twoich wyszeptałby patrząc z nieco przymkniętymi oczami : 

-Ale... wiesz co to znaczy, prawda? - krążąc palcami po Twoich obojczykach, po czym natychmiastowo przeszły Cię przyjemne ciarki, doskonale wiedząc, że Jackson nie przepuści okazji, na którą czekał.

JUNIOR

-CO TY TUTAJ ROBISZ?! Nie nie kochanie, idź, wyjdź, nie teraz nie tutaj, proszę, JA JESTEM NAGI - Junior popadłby w totalną panikę wiedząc, że jego dziewczyna widzi go całkowicie nagiego, co wcześniej nie miało miejsca. Z nerwów ślizgałby się po mokrej podłodze kabiny przez moment wyglądając jakby pierwszy raz uczył się jazdy na łyżwach. Chłopak zakryłby swoje męskie wdzięki będąc na twarzy czerwonym jak bardzo dojrzała malinka i widząc rozbawioną Ciebie, spojrzałby swoimi wielkimi oczami w Twoją stronę mówiąc ponownie : 

-Wynocha stąd! To wcale nie jest zabawne! - chłopak wierciły się tak jak na powyższym gifie nie wiedząc gdzie się podziać i schować wraz ze swoją malinową twarzą. 

YOUNGJAE

Youngjae na widok nagiej Ciebie wraz z nim pod prysznicem przylepiłby się do ściany kabiny prysznicowej kręcąc oczami w lewo i prawo nie wiedząc przez moment co się dzieje gdyż był niesamowicie porażony Twoją obecnością jak i tym czego nigdy dotąd nie widział a dzisiaj miał okazję się przyjrzeć, mimo iż uciekał wzrokiem od Ciebie udając, że jego oczy płoną ze wstydu kiedy patrzył na każdą nagą część Twojego ciała. Chłopak zaśmiałby się parskając i odezwałby się mówiąc : 

-O MÓJ BOŻE SKARBIE... hehh... co Ty tutaj robisz? Czego tutaj szukasz? Co byś chciała? Co Ty ze mną robisz? Co chcesz ze mną zrobić? - co chwilę oczyszczając swoje gardło odkasłując i będąc przylepionym do ściany wyszczerzałby zęby w Twoją stronę nie wiedząc którą myśl ze swojej głowy wykorzystać. 

BAMBAM

BamBam widząc, że jego dziewczyna, która dotąd była przesłodka niczym miód, delikatna jak piórko i urocza bardziej niż mały szczeniaczek trzymała w sobie tą stronę dzikiej pantery czułby totalnie odurzony Twoją osobą, którą powoli zacząłby się napawać jeszcze bardziej niż przedtem. Chłopak patrzyłby na Ciebie z otwartą buzią, prawie wypadającą szczęką i świecącymi oczkami nie wiedząc jak dobrać w słowa to co chciał z siebie wydusić a jego jedyną reakcją na Twój pomysł byłoby : 

-O kurw.... Ja chyba umieram! - i podrapałby się po głowie w środku będąc mega zachwyconym tym co ma przed swoimi oczami a miał swoją dziewczynę, w której odkrył kolejnych kilka interesujących rzeczy...

YUGYEOM

Yugyeom krzyczałby w środku oraz na zewnątrz kiedy oznajmiłabyś mu, że pragniesz wziąć prysznic wraz z nim i nie chciałaś słyszeć od niego słów ''Może następnym razem kochanie''. Stałabyś przed wejściem do kabiny będąc nakrytą jedynie ręcznikiem i obserwowałabyś chłopaka od góry do dołu, który czułby się niezwykle onieśmielony a na jego skórze pojawiłaby się gęsia skórka bardzo dobrze widoczna. Yugyeom zakryłby twarz rękoma, które za moment zacząłby zaciskać w pięści i jednocześnie śmiejąc się powiedziałby : 

-Skarbie... naprawdę nie mogłaś poczekać aż ja skończę? - i próbowałby uciszyć wszystkie swoje emocje, która wychodziłby na zewnątrz sprawiając, że przez to czuł się jeszcze bardziej onieśmielony. 

11 komentarzy:

  1. Jejciu to jest niesamowite ! Nic dodać , nic ująć *.* A ta reakcja Juniora i ten gif chyba najbardziej mnie rozśmieszyło xd Czekam na więcej i życzę weny ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. O.MÓJ.ASDFGHJKL.
    Jackson i BamBam *-*
    TO JEST ISTNE CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobisz taka reakcje z bts? Prooosze

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaebum to mój bias wrecker.... A dzięki tobie to się bardziej nasila, zwolnij tempo dziewczyno bo będziesz świadkiem rozpadu mojego małżeństwa z Jacksonem XD
    Mark i jego mimika twarzy na gifie jest taka prawdziwa i pasuje do opisu, jak wyleje cały płyn ja mu swojego nie pożyczę!
    Jackson - nie ważne co by się stało ważne abyś mi dał to o czym myślisz Ty i ja xD
    JUNIOR, CO TO ZA GIF? CO TO ZA GIF?! no weź się nie wstydź tylko pokaż co tam masz.
    Youngjae nieźle mi miesza w głowie przez Ciebie Ty mendo XD <3
    BamBam przeklinaj ile wlezie, już mnie nic nie zdziwi przy Tobie tak jak przy Jacksonie.
    Yugyeom jest przeslodki jak Mark!
    Silver.

    OdpowiedzUsuń
  5. Junior widocznie nie obudził w sobie jeszcze tego zwierzęcia :D. Mark widocznie mnie zaskoczył, a JB-oppa i Jackson-oppa wiedzą co robić~~
    Faktycznie opisywanie sytuacji już bardziej mi się podobało, bez nadmiernych epitetów psujących mi odbiór. Można przyznać, że jestem zadowolona, nie mogę się doczekać kolejnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. A takie zapytanko - długo znasz GOT7? <3
    Silver.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie GOT7 znam od samego ich debiutu z 'Girls Girls Girls', aczkolwiek dużo wcześniej znałam JB i Junior'a kiedy istnieli jeszcze jako JJ Project. Bardzo się ucieszyłam kiedy JYP postanowiło dodać ich jako członków GOT7. Bardzo ich uwielbiałam od czasów JJ Project a głos JB do dzisiaj jest dla mnie mega cudowny i cieszę się, że mogę go słyszeć w GOT7. Ale oprócz nich, jakieś kilka miesięcy przed debiutem znałam Mark'a, Jackson'a, Yugyeom'a i bodajże także BamBam'a z programu ''WIN'' od wytwórni YG Entertainment gdzie pokazywali swoje umiejętności. Szkoda, że Youngjae nie był nigdzie przedstawiony przed debiutem bo chłopak wymiata z wokalem i jest ogólnie niczego sobie.

      Usuń
  7. Aish usunął mi się poprzedni komentarz ;/ Kurczę...
    Reakcja świetna, naprawdę!
    BamBam, Mark oraz Junior wyszli tu najlepiej ;)
    Skąd bierzesz tak świetne pomysły? ;)
    Nie mogę się doczekać kolejnej twojej pracy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem komentarze albo się nie dodają, albo jakimś cudem tak od pstryknięcia palcem znikają, na google i bloggerze często tak się dzieje D:

      Usuń