poniedziałek, 5 lutego 2018

Wiersz #6 - Dojrzałość uczuciowa


Witajcie kochani~
Nim pojawi się reakcja mam dla Was kolejny wiersz.
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ❤️

"Kochać znaczy wady tolerować,

Miłości wobec drugiej osoby bez względu na wszystko nie żałować.

Kochać znaczy wspierać mocno,

Za każdym razem podczas problemu z serca wyciągnąć dłoń pomocną.

Kochać znaczy uszanować czyjeś zdanie,

Zaprzestać zmuszania do czegoś przez co zamiast uśmiechu pojawia się szlochanie.

Kochać nie znaczy mieć osobę ukochaną jako swoją własność,

A jego odmiennym zdaniem pokazywać oschłość.

Kochać znaczy pozwolić mieć drugiej połowie życie z bliskmi,

Nie tylko w gronie ze swoimi.

W miłości nie wystarczą jedynie pełne  słodkich słów karteczki kolorowe,

wypełnione listy zdaniami pięknymi i misie pluszowe,

Lecz niezwykła dojrzałość i prawdziwe szczere intencje z serca głębi.

Nie oczerniać kogoś bezpodstawnie kiedy płomień gaśnie, 

A zastanowić się i pomyśleć "Może to moja wina, może to ja jestem winna właśnie". "

1 komentarz:

  1. I oby kazdy cieszył się taką prawdziwą i szczerą miłością :)

    OdpowiedzUsuń