wtorek, 30 stycznia 2018

600.000 tysięcy wyświetleń bloga!


Kurza stopa.... to co widzę nie dzieje się naprawdę... nie, jednak to prawda. Ten blog posiada już ponad 600.000 tysięcy wyświetleń! To jest tak trudne do uwierzenia... nie wiem kompletnie co mam Wam napisać w tej chwili. Wy, moi czytelnicy zaskakujecie mnie bardziej niż ja Was, bo tak naprawdę gdyby nie Wy to tej liczby by nie było. Nadal nie wiem czy zasłużyłam, czy blog jest odpowiednio dobry... mam tak wiele pytań, ale tych pozytywnych.

Na pewno ta liczba wywołała u mnie minę, której nie da się zrobić po raz drugi, ale jakbym miala Wam pokazać to maybe wyglądało to tak :


Jestem Wam tak bardzo, bardzo, bardzo, bardzo bardzo bardzo wdzięczna, że jesteście. Myślę, że bez bloga czułabym pustkę. Bez Was byłoby ponuro i cieszę się że mam do kogo tutaj wrócić, aby podzielić się tym co napisałam. Trudno jest mi cokolwiek napisać, ponieważ mam łzy szczęścia i pewnie zacznę ryczeć, Wasza Lavender to beksa XD
Dziękuję Wam, dziękuję z całego serca. Jest w nim miejsce dla Was i jest to specjalne miejsce. Nie opuszczę Was choćby miał przestać istnieć internet i dostałabyn całkowity zakaz przesiadywania przed ekranem przez tragicznie pogarszający się wzrok. Jesteście dla mnie kimś ważnym i chcę powiedzieć Wam - DZIĘKUJĘ, KOCHAM WAS ❤️❤️❤️


4 komentarze:

  1. Gratulacje!💗💗taki blog zasługuje na to💗

    OdpowiedzUsuń
  2. a więc trzymam cie za słowo 😂 gratuluję ^^ wiedz ze naprawdę ci się należy, i oby było więcej sukcesów
    dziekujemy ze dla nas piszesz
    i my też kochamy cie ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana nie jestem zalogowana na swoim koncie, ale wiedz, że cię kocham 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo! Jak dla mnie ta liczba jest w pełni zasłużona i z pewnością będzie rosła. Wybacz mi tą długą przerwę, kiedy to nie odwiedzałam Twojego wspaniałego bloga. Postaram się poprawić, bo mam sporo zaległości. Życzę kolejnych komentarzy i odwiedzin, a Tobie dudu weny i pomysłów 😘

    OdpowiedzUsuń