niedziela, 21 stycznia 2018

Reakcja BTS : Kiedy mówisz im, że chcesz z nimi przeżyć swój pierwszy raz

Jeśli są jakiekolwiek błędy bardzo Was za nie przepraszam D:
Miłego czytania moi kochani! <3 

SEOKJIN

Chociaż jest najstarszym członkiem zespołu i jest w tym wieku, w którym jego potrzeby same przez niego przemawiają chłopak nie zmuszał Cię, ani nie namawiał do czegoś czego nie chciałaś robić. Był wyrozumiałym mężczyzną, który nie ignorował Twoich słów będąc cierpliwym aż Ty będziesz gotowa na pewne rzeczy w Waszym związku.

Kiedy oznajmiłaś mu, że jesteś gotowa na swój pierwszy raz i że pragniesz, aby to on był tym pierwszym Seokjin czułby się zaszczycony faktem, że to on będzie mógł przeżyć te piękne dla Ciebie chwile wraz z Tobą robiąc wszystko, aby Cię nie zranić, ale abyś mogła czuć się dobrze nawet podczas niekomfortowych chwil uprawiając miłość.

Chłopak widział, że nadal odczuwałaś w sobie strach na myśl o uczuciu bólu podczas pierwszego razu, ale Twój ukochany zapewniałby Cię, że jeśli chciałabyś przestać on zrobi to o co go poprosisz dając Ci czasu tyle ile będziesz chciała. Cieszył się w środku na myśl o współżyciu z Tobą, pragnął tego kiedy o tym wspominałaś, ale nie mógł patrzeć tylko na to czego on pragnie, chcąc, abyś Ty mogła czerpać z tego przyjemność. Słowa otuchy Twojego ukochanego dawały Ci więcej odwagi na całą sytuację i strach nie był aż tak duży jak w samotności wyobrażałaś sobie wiele na ten temat. Wiedziałaś, że Seokjin kocha Cię całym sobą i nigdy celowo nie chciałby Cię skrzywdzić. Czułaś, że tak jest i teraz dał Ci stuprocentową pewność, że to on jest tym, z którym chcesz stracić swoje dziewictwo.

YOONGI

Yoongi nigdy nie upominał się na temat rozpoczęcia współżycia. Doskonale wiedziałaś, że był doświadczony w tych sprawach w przeciwieństwie do Ciebie, która wiedziała niektóre rzeczy z opowieści swoich bliskich i przeczytanych książek o tematyce blisko erotycznej. Wiele razy próbowałaś zdobyć się na odwagę, aby porozmawiać ze swoim ukochanym na jeden ze wstydliwych tematów, jednak za każdym razem uciekałaś bądź szybko zmieniałaś temat nie chcąc, aby Yoongi wiedział o czym chciałaś rozmawiać.

Kiedy po kilku miesiącach uznałaś, że nie możesz wiecznie odstawiać tego na boczne tory oznajmiłaś swojemu najdroższemu, że pragniesz, aby to on był Twoim pierwszym i aby to on pozbawił Ciebie tytułu dziewicy. Yoongi był zaskoczony i to wyraźnie, ale też nie ukrywał, że czekał, aż wspomnisz coś na ten temat.

-Naprawdę chcesz, abym to był ja? - kiwnęłaś głową na tak czując jak rośnie w Tobie wstyd. Chłopak zauważył, że poczułaś mały dyskomfort. Chwycił Cię za podbródek odwracając Twoją głowę w jego stronę i nic nie mówiąc zaskoczył Cię głębokim pocałunkiem po chwili unosząc Cię na swoich rękach, niosąc Cię do Waszej sypialni po drodze nie odrywając swoich ust od Twoich chcąc zrobić wszystko co w jego mocy, aby Cię nie skrzywdzić i móc sprawić, że będziesz czuła się dobrze.

HOSEOK

-Y/N, mówisz poważnie? Chcesz zrobić to ze mną?

-Tak, chcę, abyś to był Ty. Chciałam, abyś to był Ty od początku kiedy tylko poczuliśmy, że czujemy do siebie coś więcej niż przyjaźń, ale.... wstydziłam się i bałam... rozumiesz o co mi chodzi, prawda? - odparłaś zaczynając spoglądać w dół na swoje stopy wstydząc się spojrzeć w oczy chłopaka. Hoseok doskonale rozumiał co chciałaś mu przekazać i rozumiał, że nie było to dla Ciebie łatwe.

-Bardzo czekałem na tą chwilę. Pragnąłem zrobić to z Tobą i... nie mówiłem nic, ponieważ wiem, że boisz się tego co może się wydarzyć. Chcę powiedzieć Ci, że jeśli nie jesteś do końca gotowa ja poczekam. Będę czekał tyle ile będzie trzeba. Nie chcę wywierać na Tobie presji, to ma być nasza wspólna decyzja i Ty też musisz czuć, że tego chcesz. Jednak... chcę, abyś była pewna tego, że nigdy bym nie zrobił niczego co sprawiłoby Ci ból. Jeśli powiedziałabyś, abym przestał zrobiłbym to. Jednak starałbym się robić wszystko, abyś czuła się dobrze i mogła odczuć tylko pozytywne emocje podczas swojego pierwszego razu. Wiedz, że wiele zależy i od Ciebie, Twoje zdanie jest tutaj najważniejsze, pamiętaj o tym kochanie - odpowiedział na co Ty mogłaś spokojnie spojrzeć w jego oczy. Widziałaś w nich pełno troski i miłości nie żałując, że zaczęłaś z nim tą rozmowę. Hoseok dał Ci swoimi słowami powód, aby to on sprawił, że przeżyjesz jedną z najpiękniejszych chwil w Twoim życiu i nawet strach przy tak opiekuńczym ukochanym jak Hoseok nie będzie w stanie odwieźć Cię od tego czego pragnęłaś.

NAMJOON

Namjoon zanim się pojawiłaś w jego życiu robił to wiele razy ze swoją poprzednią dziewczyną. Był uświadomiony, że Ty nadal nie miałaś tego za sobą i szanował Twoją  decyzję, aby się nie spieszyć. Chciałaś poczekać, aby mieć pewność, że Namjoon to ten jedyny na całe życie, poczułaś, że tak naprawdę zapragnęłaś tych ponętnych chwil tak jak nigdy dotąd.

-Cieszę się, że mówisz mi o tym. Od tak dawna chciałem, abyś powiedziała mi o tym.

-Powiedziałam, ale... jednak nadal czuje mały strach.

-Nie tylko Ty czujesz strach. Ja również się boję. Boję się, że w trakcie mogę zrobić Ci krzywdę, a tego bym nie zniósł. Boję się, że nie będę mógł zaspokoić Twoich potrzeb tak jak Ty byś chciała. Wiem, że to brzmi idiotycznie, ale mówię co czuję. Pewnie uważasz, że nie jestem prawdziwym mężczyzną skoro przyznaję się do takich rzeczy.

-Wcale tak nie uważam. Myślałabym tak gdybyś mi nie powiedział i próbował ukryć to czego się obawiasz. A to... że o tym powiedziałeś sprawiło, że poczułam się spokojna w środku i że tym bardziej jestem pewna, abyś Ty był moim pierwszym - uśmiechnęłaś się w stronę chłopaka, który pod wpływem impulsu wsuwał dłoń pod Twoją bluzkę robiąc to tak, abyś się nie speszyła, a wręcz przeciwnie, mogła odczuć jaka przyjemność czeka na Ciebie.


JIMIN

Nie ma co ukrywać, Ty zarówno jak i Jimin nigdy wcześniej nie byliście sam na sam, w intymnych sytuacjach i ani Ty ani Jimin nigdy nie poruszaliście wcześniej tego tematu. Im dłużej byłaś z Jimin'em tym mocniej czułaś, że chcesz przejść przez kolejny etap Waszego wspólnego życia, a tym etapem było coś czego jednocześnie bałaś się i nie mogłaś się doczekać. 

Kiedy znalazłaś w sobie odwagę, aby porozmawiać szczerze i poważnie ze swoim ukochanym Jimin z początku czuł się zmieszany w środku tak samo jak Ty. Był na tyle dorosły, że miał świadomość o tej rzeczy, którą chciał z Tobą robić, móc być w końcu jednością ze swoją ukochaną, ale druga strona wciąż dawała o sobie znać. Chłopak obawiał się, że z powodu braku doświadczenia nie będzie mógł dać Ci tego czego być może oczekujesz. Bał się, że brak doświadczenia sprawi, że nie będzie umiał w dobry sposób uspokajać Cię kiedy zaczniesz odczuwać strach. Nie wiedział co będzie jeśli przez niego będziesz czuła ból i dyskomfort obawiając się, że to on będzie głównym problemem jeśli coś poszłoby nie tak.

Jednak im dłużej o tym myślał wiedział, że nie może zawsze uciekać. Chciał zacząć być odpowiedzialnym i choć nie mówił o tym na głos w środku pragnął, abyś i Ty mogła być jego pierwszą podczas Waszego pierwszego razu. 

TAEHYUNG


-Pragniesz zrobić to pierwszy raz... ze mną? Jesteś pewna Y/N? Znaczy... nie jestem doświadczony, nie wiem czy będę mógł spełnić Twoje wymagania i czy będę wystarczająco dobry.. 

-Tae... a widzisz, abym i ja była doświadczona? Sama wciąż niewiele wiem na te temat, nie wiem jakie uczucia towarzyszą podczas tych chwil, czy naprawdę jest strasznie czy wręcz przeciwnie, czy na pewno ludzie jeszcze bardziej zbliżają się do siebie czy jest to tylko coś co pomaga utrzymać związek tako jaki był... jednak czuje głęboko w środku, że jesteś mężczyzną, z którym chcę to zrobić, nie chcę, aby był to ktoś inny oprócz Ciebie. 

-Zaskoczyłaś mnie. Z resztą jak zawsze - odparł kładąc się na łóżku majstrując coś przy zamku od swoich spodni. Spoglądał na Ciebie dość uwodzicielskim wzrokiem, który prawie rozbierał Cię od samego parzenia. Poczułaś lekki wstyd i odruchowo zaczęłaś zakrywać swoje odziane ciało rękoma. Chłopak na Twoją reakcję nie mógł zareagować inaczej jak uśmiechnąć się szeroko, wstając po czym chwycił Cię ramionami wokół pasa przyciągając Cię do siebie nie dają Ci nigdzie odejść - kocham Cię Y/N. Nim cokolwiek się stanie zaplanujmy to sobie dokładnie i bez pośpiechu. Chcę, aby był to wieczór idealny dla Ciebie. 

JUNGKOOK

-Pierwszy raz... ze mną? 

-Wiem, że to brzmi głupio. Wiem, że Ty jak i ja nigdy wcześniej... n-no wiesz... ale... ostatnio myślałam o tym i wiedz, że nie było łatwo mi o tym rozmawiać, ale zdałam sobie sprawę, że Ty uszczęśliwiasz mnie tak jak nikt inny, kocham Cię nad życie i chcę, abyś to Ty mógł być obecny ze mną w tej chwili..wiesz o czym chcę powiedzieć, prawda Jungkook?

-W-wiem tylko... w ogóle się tego nie spodziewałem. Nawet nie wiem czy sam jestem gotowy. Oboje jesteśmy jeszcze młodzi i przed nami wiele...

-Nie chciałam, aby było to teraz. Nie nie... po prostu... chcę tylko, abyś to Ty mógł być tym pierwszym i jednym na całe życie. Jednak jeśli Ty nie chcesz to...

-Y/N nie powiedziałem, że nie chcę. Może nie jestem gotowy teraz, ale... poczekam razem z Tobą i to co mi powiedziałaś uznam jako Twoją zgodę na to, abym mógł sprawić, abyś czuła się dobrze. Oboje uzgodnimy to wszystko kiedy chcemy wkroczyć w bardziej doroślejszy etap naszego życia - odparł zostawiając pocałunek na Twoim czole nie mając zamiaru zapomnieć o tym co mu powiedziałaś. 

3 komentarze: